maandag 26 januari 2015

Amsterdam - Gelukkig zijn..



Wat een somber weertje vandaag... grijs, regen.
Maar ach het is niet anders, Ik had mijn broertje beloofd om mee te gaan naar Amsterdam.
Altijd gezellig, Amsterdam toch wel één van de fijnste plekjes in Nederland vind ik.
het heeft iets.. een stad die ademt, een stad die 24 uur per dag, 7 dagen per week bruist.
Gezelligheid en de mooie Amsterdamse grachten, ik kan er echt uren van genieten.. misschien wel dagen, weken. Maar ach om er nou te overnachten,met de auto sta ik binnen 30 min.  midden in het centrum van ons mooie Amsterdam.




Mams ging ook gezellig mee, na 30 minuutjes waren op de Albert Cuypmarkt.
De auto geparkeerd in Parking Heinekenplein. het was niet zo druk vandaag en er waren helaas veel kraampjes niet, ik denk door het sombere weer?! Maar dat mocht de pret niet drukken.



Mijn Broertje was opzoek naar nieuwe schoenen voor het voorjaar/zomer.
De winter moet nog beginnen of is net een klein beetje begonnen en mijn lieve broertje zoekt al schoenen voor het voorjaar/zomer, sure!
Het was niet makkelijk maar toch geslaagd!





Gelukkig zijn..




Ik had vanmiddag een verjaardag van mijn nichtje, 4 Jaar.. 
Wauw! Wat een mooie leeftijd. Ik ben zelf vorige week 21 jaar geworden, maar soms denk ik was ik nog maar 4. 
Zo heerlijk onbezorgd leven, zo heerlijk ritme, het enige waar je als kind druk over hoeft te maken is waar ga ik mee spelen of met wie?

Zo mooi om een kind gelukkig te zien met een Barbie of Gelukkig met een spelletje, poppenkleertjes.
Helemaal blij om de gemaakte Hello Kitty taart van Papa.. Of een Geknutselde muts van de Juf! 
Heerlijk ik kan daar uren naar kijken hoe zij geniet. 


Waar word ik nog blij van? vrolijk?
Een meisje van 4 kan boos op papa of mama worden omdat ze naar bed moet. Soms denk ik stuurde mij mama me nog maar om 19:30 lekker naar bed. 
Tuurlijk kan ik zelf op tijd gaan maar we zijn altijd druk, als ik me voorneem om bijvoorbeeld om 20:30 naar bed te gaan komt er altijd iets tussen of moet ik nog even snel wat doen. en voor ik het weet is het dan weer 23:00 of 23:30. 

Morgen mag ik haar ophalen uit school om eventjes een paar uurtjes op te passen.
Ik vind dat héérlijk! Ik kan super gelukkig van haar worden. even een opleef momentje!
Ze is ook mijn enige nichtje, misschien is dat het wel dat ik zo gelukkig/vrolijk van haar word?! 

I Love her.. 


xx













Geen opmerkingen:

Een reactie posten