dinsdag 27 januari 2015

Lifestyle - Voeding - Recepten

voornemens
2015 is inmiddels al bijna om, de meeste mensen beginnen nemen op 1 Januari allemaal goed voornemens. Je kent het wel,
  • Afvallen
  • Meer bewegen
  • Meer tijd besteden aan familie en vrienden
  • een partner vinden
  • Stoppen met roken ect. ect.
Maar hoelang houden we die goede voornemens vol? Hoe gaat het met jouw goede voornemens?? Ik begin nooit op 1 Januari ik vind dat best wel een cliché datum. Omdat iedereen het doet, omdat het een nieuw jaar is? Geen idee eigenlijk waarom altijd iedereen op 1 Januari begint. Morgen begin ik met een nieuwe lifestyle, alle verjaardagen zijn achter de rug. In December en Januari heb ik naast de feestdagen ook nog bijna de hele familie die jarig is.
Mijn doel is niet om extreem af te vallen, maar gewoon een gezond, vitaal en strakker lichaam. Morgen begin ik weer met Bodieboost een hele fijne methode/lifestyle. Ik heb vele diëten geprobeerd. Maar nadat je “normaal” gaat eten kom je weer aan. Bodieboost heb ik eerder gedaan, maar door omstandigheden kon ik me er even niet aanhouden. Hier baalde ik enorm van! maar als je niet kunt bewegen of geen grip kan hebben op wanneer je wat eet word het wel moeilijk.
bodieboost_logo_def_kleur_v1
Bodieboost is een methode om toe te passen in het echte leven. Je moet snoepen en je mag gewoon je glaasje wijn drinken. Super fijn!
Als je de methode volgt zul je 0,5 tot 1 kg gewicht verliezen per week en gemiddeld 1 cm rond je buikomvang verliezen. Het gaat dus super makkelijk, daarnaast probeer ik 2x per week te sporten. Ik kan het echt iedereen aanraden. Daarnaast heb je altijd een een bodieboost-familie om op terug te vallen. Er is een Bodieboostcommunity op facebook waar je terecht kan met al je vragen, maar ook voor steun. Daarnaast is Charlotte Willems echt een Topper! Ze is leuk, spontaan ook in der blogs en vlogs word ik altijd helemaal vrolijk van haar en heb je zin om je uiterste best te doen. Je word super enthousiast van haar!
Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden van mijn vooruitgang!
-x-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten