zondag 25 januari 2015

Jij Bent Liev?!


Hallo Jij Bent Liev,

Allereerst Gezellig dat je een kijkje neemt op mijn blog!

Ik ben een jonge vrouw van 21 Jaar, Spontaan, Lief, Leuk..en ja al bijna 3 jaar happy single.
Ik blog over het leven, Ons leven!
Het leven van A tot Z, ja nu ik dit zo zit te typen vraag ik me eigenlijk af.. wat is het leven van A tot en met Z??

Je herkent het toch ook wel?!
De ene dag sta je op en voel je super vrolijk maar de andere dag wil je het liefste de hele dag in je bed blijven liggen.
Of je hebt je net zoals ik voorgenomen om in 2015 af te vallen maar je stelt het elke x weer uit..
elke week hoor je je tegen jezelf zeggen.. nee.. Maandag begin ik echt, je neemt je netjes voor om dus gezond te eten en te gaan sporten. Het eerste stapje gaat goed, het ontbijt.
totdat je je om 10:00 uur beseft, huh wat deed ik nou net ???
Stopte ik nou echt een winegum in me mond?! ach dan kan ik er nog wel één nemen..
Tsja, en dan is het weer mislukt....




Tsja That's Life! Of toch niet?!

Bloggen, ik ben wel vaker een blogje begonnen.
Ik begon heel enthousiast, maar uiteindelijk hield ik het nooit meer bij.
Met deze blog ga ik het anders doen, ik wil je meenemen in mijn leven..
Hoe ik leef, Waar ik leef, Wat me bezig houd, heerlijke recepten, leuke films/boeken, nieuwe weetjes,fashion & Make-up maar ook over mijn werk, gezellige plekjes ect, ect.

Liefs, xx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten